Skratite si put...

Evidencija radnog vremena

Boljom kontrolom do veće produktivnosti.
JEDNOSTAVAN UNOS

U dva klika unesite jedan dan, cijeli tjedan ili cijeli mjesec.

JASAN PREGLED

Kalendarski prikaz dana olakšava pregled svih unesenih podataka.

PUNO IZVJEŠTAJA

Više od 30 gotovih izvještaja i pregleda.

OSNOVA ZA PLAĆU

Izvezite podatke za plaću (u formatima xls, .txt, .csv).

PRAĆENJE FONDA SATI

Po broju dana, po tjednu, po mjesecu.

Zahtijevajte više od svoje evidencije

Dodajte module za kompletno rješenje

Najčešća pitanja

...o aplikaciji
KOJI PODACI O RADNIKU SU POTREBNI DA BI APLIKACIJA RADILA?

Za svakog radnika dovoljno je unijeti ime i prezime, poslovnu jedinicu i početak rada. Proizvoljno, uz ove osnovne podatke, možete unijeti i dodatne podatke (email, telefon, zanimanje, naziv radnog mjesta, mjesto rada, radni odnos...). Uz dodatni modul Matična knjiga možete upisati sve podatke koje propisuje Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima (NN 73/2017).

KAKO SE U APLIKACIJU UNOSE PODACI O RADNOM VREMENU?

Podaci o radnom vremenu u aplikaciju se unose u tablicu koja je slična kalendaru na način koji vama najviše odgovara jer ih ima više. Pored osnovnog unosa dan po dan za pojedinog zaposlenika, omogućen je i unos za pojedini dan za sve radnike (popuni kolonu), pojedinog radnika za cijeli mjesec npr. u slučaju porodiljskog ili bolovanja (popuni red) ili copy/paste evidencije iz tjedna u tjedan. Popunjavanje možete raditi i tako da označite grupu dana (npr. cijeli tjedan za sve radnike) ili pojedinačne određene dane i za tu grupu dana unesete radno vrijeme. Unos je moguće dodatno ubrzati korištenjem funkcijskih tipki ili popunjavanjem kombinacije radnog vremena koje vam se često ponavlja (npr. za radno vrijeme od 15:00 - 23:00, definirate kombinaciju 7 sati redovno radno vrijeme plus 1 sat rad noću i tu kombinaciju koristite u jednom kliku kad god vam zatreba).

KAKO RIJEŠITI EVIDENCIJU RADNOG VREMENA AKO IMAM VIŠE POSLOVNIH JEDINICA?

Za tvrtke koje imaju više poslovnih jedinica u aplikaciji Evidencija rada može se postaviti odgovarajuća organizacijska shema društva (krovna organizacija - jedinice - podjedinice).

IMAMO KOMPLICIRAN SMJENSKI RAD, KAKO TO RIJEŠITI?

Smjenski rad se rješava kroz dodatni modul Planiranje. U Planiranju možete definirati sve smjene koje vam se pojavljuju u poslovanju: prva smjena, druga smjena koja ulazi u noć, rad noću i sl. Plan se izrađuje direktnim unosom u kalendar kao i kod evidencije radnog vremena. Podaci iz plana mogu se direktno povući u evidenciju radnog vremena ako stvarni rad nije u većoj mjeri odstupao od plana.

Ne pišemo prekovremene nego odobravamo slobodne dane. Kako to riješiti u aplikaciji?

Aplikacija već dolazi s unaprijed definiranim oznakama radnog vremena u koji su uključeni redovni rad i prekovremeni. Međutim, vi možete definirati dvije dodatne svoje oznake npr. "višak sati" i "korištenje viška" i odrediti da vam višak sati ne ulazi u fond sati, a korištenje viška da ulazi u mjesečni fond. Što se time dobiva? Dobiva se da umjesto prekovremenog koje bi vam se izražavalo kao dodatni sati u mjesečnom fondu upisujete višak sati koji su u evidenciji naznačeni, ali se ne zbrajaju u fond. Kasnije kad se taj višak koristi kao slobodan dan, upisuje se korištenje viška sati i iako radnik taj dan ima slobodno, u mjesečnom fondu mu ne fale ti sati jer ste na početku definirali da ti slobodni dani ulaze u fond. Na taj način vam fond sati (i isplata plaća) uvijek štima, radnik dobije zaslužene slobodne dane, a vi imate evidenciju prikupljenog viška i korištenog viška.

Imamo klizno radno vrijeme. Može li aplikacija podržati i takav rad?

U nekoliko poslovnih sustava s kliznim radnim vremenom smo uspješno nadogradili samu Evidenciju rada dodatkom za klizno radno vrijeme koji radi kao web rješenje unutar interne mreže. Najopsežnija nadogradnja nam je bila u sustavu gdje se pored kliznog početka rada i odrađenih 8 sati, bilježe i sve minute manjka (uključujući i minute provedene duže na pauzi) i sve minute viška. Te se minute u svakom mjesečnom izvještaju anuliraju i automatski se računaju stvarni sati viška (ili manjka). Na svakom individualnom projektu za podršku kliznom radnom vremenu smo napravili potpuno podudaranje kontrole radnog vremena s politikom i pravilima rada u kliznom radnom vremenu za pojedinu tvrtku.

MOGU LI SE PODACI IZ EVIDENCIJE RADA IZVESTI ZA DALJNJU ANALIZU?

U Evidenciji rada je dostupno više od 30 gotovih izvještaja i pregleda prema različitim parametrima. Međutim, iz aplikacije Evidencija rada mogu se prebaciti podaci i u druge tablične formate radi dodatne analize.

Je li aplikacija usklađena s Uredbom o zaštiti osobnih podataka?

Da. Sve naše aplikacije zaštićene su jedinstvenom zaporkom koju korisnici upisuju prilikom svake prijave u aplikaciju. Podaci o radnicima i njihovom radnom vremenu se čuvaju isključivo na vašem računalu, a ne na serverima trećih strana i pri tome su potpuno pod kontrolom vašeg pravilnika o zaštiti osobnih podataka.

Kako mogu vidjeti kako se radi u aplikaciji?

Ako više volite isprobavati sami, preuzmite demo verziju aplikacije na svoje računalo. Ako biste radije da vam mi pokažemo kako aplikacija radi, rezervirajte termin za online prezentaciju i pogledajte aplikaciju u akciji na našem prezentacijskom računalu.

Koliko me to košta?

U dijelu Paketi i cijene, možete pogledati koji paket vam najviše odgovara i kolika mu je cijena. Klikom na 'Odaberi paket' u tablici s paketima možete odmah zatražiti i ponudu. Naravno, možete nam javiti i na email info@raverus.hr za koji ste se paket odlučili i poslati nam svoje poslovne podatke (tvrtka, adresa, OIB, ime i prezime, email adresa). Tu je uvijek i telefon 01 / 3535 252 pa ako trebate savjet oko odabira paketa, nazovite nas!

Evidencija rada – kompletna evidencija radnika i radnog vremena

Evidencija radnika i radnog vremena je važna procedura koju su prema Zakonu o radu obvezni voditi svi poslodavci za osobe koji su kod njih zaposleni, kao i za osobe koji su kod poslodavaca angažirani izvan radnog odnosa (stručne prakse srednjoškolaca, stručna osposobljavanja i sl.). Redovite evidencije služe za sakupljanje, raspoređivanje i pohranu svih važnih podataka o radnicima. Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima propisano je što sve mora sadržavati evidencija o radnom vremenu radnika. Osim zakonskih odredbi koje propisuju dužnost, svrha kontinuiranog vođenja evidencije radnika i radnog vremena je poštivanje temeljnih prava radnika, no također ima bitnu ulogu u djelotvornijem upravljanju ljudskim potencijalima kao i praćenju učinkovitosti rada zaposlenika.


Kako bi poslodavcima ove procedure bile olakšane, Raverus je još prije 10 godina predstavio aplikaciju Evidencija rada koja svojim funkcionalnostima korisnicima omogućava preciznu evidenciju radnog vremena na preglednom sučelju za bolju organizaciju podataka.


Aplikacija Evidencija rada je pouzdano programsko rješenje za evidentiranje bitnih podataka radnika i radnog vremena u potpunosti usklađena s Pravilnikom i Zakonom o radu, a poslodavcima omogućuje jednostavniju organizaciju poslovanja i rada svojih zaposlenika. Tablični prikaz radnog vremena zaposlenika sličan kalendaru osigurava jasan pregled i kontrolu unešenih podataka. Pored osnovnih funkcija evidentiranja, aplikacija korisnicima pruža dodatna proširenja raznim modulima koji omogućavaju planiranje smjena, vođenje propisane matične knjige radnika, evidenciju godišnjih odmora i povezivanje s RFID kontrolom prisutnosti radnika. Kod prijave radnika, osim osnovnih podataka zaposlenika, korisnicima je omogućen i unos svih dodatnih podataka propisanih Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima, kao pohrana dodatne dokumentacije (doznake bolovanja, svjedodžbe, itd). Unos podataka o radnom vremenu dopušta više mogućnosti pa korisnici mogu primijeniti onaj način unosa podataka o radnom vremenu koji najbolje odgovara njihovim potrebama - od unosa dan po dan za pojedinog radnika (npr. tvrtke u kojoj zaposlenici imaju različite smjene) do istovremenog unosa radnog vremena za sve radnike za cijeli mjesec (npr. tvrtke u kojoj svi radnici imaju isto radno vrijeme kroz cijeli mjesec). Uz ove i još brojne mogućnosti unosa, aplikacija korisnicima omogućava i brži unos podataka preko funkcijskih tipki te popunjavanje kombinacijama radnog vremena koje se često ponavljaju. Korisnicima je također omogućeno unaprijed isplanirati radno vrijeme svojih zaposlenika, a izrađeni plan može se direktno povući u tablicu evidencije radnog vremena. Godišnji odmori su, naravno, jako važni zaposlenicima, a istovremeno je neophodno iste ispravno i bilježiti. Upravo radi toga aplikacija korisnicima omogućava jednostavnije i automatizirano praćenje iskorištenih i preostalih dana godišnjeg. Aplikacija Evidencija rada također uključuje mogućnost izrade velikog broja izvještaja i pregleda prema različitim parametrima koji korisnicima pružaju detaljniji uvid u sve podatke i detaljnije analize o radnom vremenu svakog zaposlenika, a evidentirane podatke korisnici mogu izvesti iz aplikacije i pripremiti za obračune plaće.


Osim pouzdane evidencije radnog vremena, korisnicima aplikacije Evidencija rada je u svakom trenutku osigurana vrhunska podrška cijelog Raverus tima koji svojim znanjima i sposobnostima rješavaju sve upite u najkraćem mogućem vremenu. Kao i za sve ostale naše aplikacije, korisnici mogu zatražiti i online prezentaciju aplikacije tijekom koje su upućeni u rad i sve mogućnosti programa, kao i besplatnu demo verziju kako bi samostalno isprobali rad u aplikaciji.



GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,