Skratite si put...

PAKETI I CIJENE

PAKETI I GODIŠNJA OBNOVA LICENCE.
    • START

      110

      • TRANSAKCIJSKI RAČUNI
        FISKALNI RAČUNI


      • Svaka sljedeća godina
        samo 50 €
    • STANDARD

      170

      • TRANSAKCIJSKI RAČUNI
        FISKALNI RAČUNI
        IZVJEŠTAJI

      • Svaka sljedeća godina
        samo 75 €
    • TOTAL

      210

      • TRANSAKCIJSKI RAČUNI
        FISKALNI RAČUNI
        IZVJEŠTAJI I PONUDE
        E-RAČUNI
      • Svaka sljedeća godina
        samo 95 €

*Izražene cijene su bez PDV-a.

*Cijene za sljedeću godinu vrijede za obnove aktivne licence.

Najčešća pitanja

...o paketima i licenci
Kako zatražiti ponudu? 

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na 'Odaberi paket' u gornjoj tablici. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Ako ipak trebate savjet oko odabira paketa pišite nam na info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252. U ponudi ćete dobiti sve podatke potrebne za uplatu (IBAN, poziv na broj, ukupnu cijenu s PDV-om). Ponuda vrijedi 3 dana i za vas je potpuno neobvezujuća.

Što je sve uključeno u cijeni licence? 

Licenca uključuje korištenje aplikacije u okvirima odabranog paketa i potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Licenca također uključuje i besplatnu online edukaciju (ako vam zatreba). Pored toga, naš tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kako funkcioniraju paketi?

U okviru paketa START mogu se izrađivati transakcijski računi i izrađivati i fiskalizirati gotovinski (i računi plaćeni karticama). U okviru paketa STANDARD uz sve navedeno dostupni su vam i izvještaji i pregledi. U paketu TOTAL mogu se, uz sve što je u paketima START i STANDARD, izrađivati i ponude koje se mogu povezivati s računima.

Mogu li kasnije prijeći s manjeg paketa na veći? 

U svakom trenutku možete prijeći na veći paket. U tom slučaju ne plaćate puni iznos većeg paketa, već samo razliku u cijeni između sadašnjeg i željenog većeg paketa. Ponudu za prelazak na veći paket možete zatražiti putem emaila, telefonski ili kroz samu aplikaciju.

Koliko dugo vrijedi licenca?

Licenca vrijedi godinu dana od dana kupnje. Dakle, ako npr. kupite licencu 18. rujna ona će vam vrijediti do 18. rujna iduće godine. Licencu je potrebno obnoviti prije isteka (više o obnovi licence).

KAKO DO SVOJE LICENCE

1
ODABERITE PAKET

Kliknite na Odaberi paket ispod željenog paketa, upišite svoje podatke i pošaljite nam zahtjev za ponudom.

2
PONUDA VAM STIŽE

Ponuda sa svim detaljima za plaćanje će vam brzo stići emailom. Ponuda je za vas neobvezujuća.

3
ŠALJEMO PRISTUPNE PODATKE

Nakon aktivacije licence, šaljemo vam vaše jedinstvene pristupne podatke s kojima ćete registrirati licencu.

4
ZAPOČNITE S RADOM

Samo hrabro... ništa se strašno ne može dogoditi. Za svaki slučaj, za sva pitanja, pomoć ili kratku edukaciju, tu smo!

Kratka uputa za lakši početak
TREBATE DODATNI MODUL?

Naknadno ste se odlučili za dodatni modul? Nema problema, kontaktirajte nas i brzo ćemo ga aktivirati.

Više o dodatnim modulima
TREBATE DODATNE KORISNIKE?

I vaše kolege bi htjeli aplikaciju kod sebe? Nazovite nas ili nam pošaljite mail... riješit ćemo.

Više o dodatnim korisnicima
VRIJEME JE ZA OBNOVU LICENCE

Opustite se... imate duuugo vremena do prve obnove. Mailom ćemo vas podsjetiti kad je vrijeme za obnovu.

Više o obnovi licence

Najčešća pitanja

...o e-računu
Kako funkcionira dodatni modul? 

Dodatni modul možete pridružiti vašem osnovnom paketu u bilo kojem trenutku, kad vam zatreba. Dodatni modul ne funkcionira samostalno i veže se uz osnovni paket.

Kako naručiti dodatni modul? 

Ponudu za dodatni modul možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatreba, možete ga naknadno naručiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni moduli funkcioniraju unutar osnovnog paketa i vežu se uz trajanje glavne licence.

Kako se aktivira dodatni modul? 

Ako ste dodatni modul naručili odmah pri narudžbi osnovnog paketa, modul vam je odmah aktivan, a ako ste ga naručili naknadno, aktiviramo ga pri izdavanju računa pa je nakon zaprimljenog računa potrebno ponovno pokrenuti aplikaciju i aktivirani modul će vas čekati spreman za korištenje.

Imam paket TOTAL. Trebam li posebno naručiti dodatni modul e-računi?

Dodatni modul e-računi je unutar paketa TOTAL i ne treba se dodatno naručiti, već vam je tu trebali ga vi ili ne. Korisnici paketa START i STANDARD mogu dokupiti modul e-računi kao dodatni modul ili prijeći na paket TOTAL kako bi ga imali unutar paketa.

Kome mogu slati e-račune preko aplikacije FisOffice Desktop?

E-račune putem xml-a možete slati obveznicima javne nabave (npr. ministarstvima, školama, državnim institucijama). Broj e-računa koje ćete preko aplikacije FisOffice Desktop izdati obveznicima javne nabave je neograničen.

Treba li posebni potpisni certifikat za slanje e-računa?

Da. Neko vrijeme su se e-računi mogli potpisivati i postojećim fiskalnim certifikatom, ali je Fina to ukinula i sad se mora još jedan certifikat kupiti od njih.

Najčešća pitanja

...o dodatnim korisnicima
Može li netko od mojih kolega u uredu također raditi u aplikaciji na svom računalu? 

Ako ste odabrali paket TOTAL uvijek možete zatražiti ponudu za dodatne korisnike. Važno je da su vam računala umrežena.

Koliko dodatnih korisnika može raditi u aplikaciji? 

U paketu TOTAL može raditi neograničen broj dodatnih korisnika sve dok su njhova računala u istoj korisničkoj mreži. U okviru paketa START I STANDARD nema dodatnih korisnika odnosno samo jedna osoba može raditi u aplikaciji.

AKO IMAM PAKET TOTAL, KAKO MOGU DODATI JOŠ KORISNIKA KOJI ĆE RADITI U APLIKACIJI?

Ponudu za dodatnog korisnika ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatrebaju, ponudu možete zatražiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni korisnici rade u istom paketu (i modulima) kao i korisnik glavne licence te se i vežu uz trajanje glavne licence.

Najčešća pitanja

...o obnovi licence
Što dobivam obnovom licence? 

Obnovljenom odnosno aktivnom licencom omogućeno vam je daljnje korištenje aplikacije uz potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Pored toga, naš tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s obnovljenom aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kada je obnova licence najpovoljnija?

Obnova licence najpovoljnija je neposredno prije njenog isteka po cijenama koje možete vidjeti u tablici s cijenama. Svim aktivnim korisnicima šaljemo podsjetnik emailom kako bi na vrijeme mogli obnoviti svoju licencu.

Što ako ne obnovim licencu na vrijeme?

Ako ste propustili obnoviti licencu prije njenog isteka, po nešto većoj cijeni je možete obnoviti i tijekom sljedeća dva mjeseca od isteka. Ako ste i u tom periodu propustili obnoviti licencu, možete je obnoviti godinu dana od isteka po punoj cijeni obnove. Ako prođe cijela kalendarska godina u kojoj se licenca nije obnovila, licenca se ponovno kupuje po trenutno važećem cjeniku.

Imam samo jedan jednostavan upit, a licenca mi je istekla. Mogu li kontaktirati podršku? 

Naš tim podrške kvalitetno brine o gotovo 4.000 korisnika, a kako bismo sačuvali tu kvalitetu, tehničku i korisničku podršku pružamo isključivo aktivnim korisnicima. Prije bilo kakvog (telefonskog ili email) upita upućenog podršci, isteklu licencu potrebno je obnoviti.

Možemo li raditi u aplikaciji i nakon isteka licence? 

Po isteku licence, aplikacija će vam se prebaciti u demo verziju što znači da ćete aplikaciju moći otvoriti, ali na njoj će biti primjenjena sva ograničenja koja su primjenjena u demo verziji (više o ograničenjima demo verzije). Aplikaciju sa svim funkcionalnostima mogu koristiti samo aktivni korisnici.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,