Skratite si put...

PAKETI I CIJENE

PAKETI I GODIŠNJA OBNOVA LICENCE.
    • BIZ10

      230

      do 10 komitenata
      • PRAVILNICI, ODLUKE I IZJAVE
      • DUBINSKA ANALIZA KLIJENATA
      • Svaka sljedeća godina
        samo 85 €
    • BIZ50

      350

      do 50 komitenata
      • PRAVILNICI, ODLUKE I IZJAVE
      • DUBINSKA ANALIZA KLIJENATA
      • Svaka sljedeća godina
        samo 130 €
    • BIZ PLUS

      530

      neograničeno
      • PRAVILNICI, ODLUKE I IZJAVE
      • DUBINSKA ANALIZA KLIJENATA
      • Svaka sljedeća godina
        samo 205 €

*Izražene cijene su bez PDV-a.

*Cijene za sljedeću godinu vrijede za obnove aktivne licence.

Niste računovodstveni ured, ali trebate dokumentaciju za svoje potrebe?

eGDPR aplikaciju mogu koristiti i tvrtke čija se djelatnost ne odnosi na računovodstvo. U tom slučaju, aplikacija ne uzima u obzir maksimalan broj stranaka nego se aplikacija koristi za izradu dokumentacije i evidencija obrade i na uređivanje odnosa s vašim izvršiteljima i zaposlenicima. Za cijene paketa kompletne dokumentacije za neračunovodstvene tvrtke, kontaktirajte na email info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252.

Imate složeniji način poslovanja i trebate individualni pristup pri usklađivanju s GDPR-om?

I tu smo za vas! U našem timu je certificirani stručnjak za primjenu GDPR-a. Kontaktirajte na email info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252.

Najčešća pitanja

...o paketima i licenci
Kako zatražiti ponudu? 

Najbrži put za zatražiti ponudu je klikom na 'Odaberi paket' u gornjoj tablici. Takav zahtjev nam odmah dolazi u sustav i šaljemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku (obično unutar sat vremena ili najkasnije sljedeći radni dan).

Ako ipak trebate savjet oko odabira paketa pišite nam na info@raverus.hr ili nas nazovite na 01 / 3535 252. U ponudi ćete dobiti sve podatke potrebne za uplatu (IBAN, poziv na broj, ukupnu cijenu s PDV-om). Ponuda vrijedi 3 dana i za vas je potpuno neobvezujuća.

Što je sve uključeno u cijeni licence? 

Licenca uključuje korištenje aplikacije u okvirima odabranog paketa i potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Licenca također uključuje i besplatnu online edukaciju (ako vam zatreba). Pored toga, naš stručni tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kako funkcioniraju paketi?

U svakom paketu aplikacije eGDPR možete izrađivati svoju dokumentaciju i ugovore sa svojim zaposlenicima te ugovore s onoliko stranaka koliko vam je određeno odabranim paketom. Dodatni modul 'GDPR dokumentacija za stranke' se dodaje osnovom paketu (više o dodatnom modulu). Licenca za određeni paket omogućava rad jednom korisniku i ne postoji mogućnost dodatnih korisnika.

Mogu li kasnije prijeći s manjeg paketa na veći? 

U svakom trenutku možete prijeći na veći paket. U tom slučaju ne plaćate puni iznos većeg paketa, već samo razliku u cijeni između sadašnjeg i željenog većeg paketa. Ponudu za prelazak na veći paket možete zatražiti putem emaila, telefonski ili kroz samu aplikaciju.

Koliko dugo vrijedi licenca?

Licenca vrijedi godinu dana od dana kupnje. Dakle, ako npr. kupite licencu 18. rujna ona će vam vrijediti do 18. rujna iduće godine. Licencu je potrebno obnoviti prije isteka (više o obnovi licence).

KAKO DO SVOJE LICENCE

1
ODABERITE PAKET

Kliknite na Odaberi paket ispod željenog paketa, upišite svoje podatke i pošaljite nam zahtjev za ponudom.

2
PONUDA VAM STIŽE

Ponuda sa svim detaljima za plaćanje će vam brzo stići emailom. Ponuda je za vas neobvezujuća.

3
ŠALJEMO PRISTUPNE PODATKE

Nakon aktivacije licence, šaljemo vam vaše jedinstvene pristupne podatke s kojima ćete registrirati licencu.

4
ZAPOČNITE S RADOM

Samo hrabro... ništa ne možete "pokvariti" :). Za svaki slučaj, za sva pitanja, pomoć ili kratku edukaciju, tu smo!

Kratka uputa za lakši početak
TREBATE DODATNI MODUL?

Naknadno ste se odlučili za dodatni modul? Nema problema, kontaktirajte nas i brzo ćemo ga aktivirati.

Više o dodatnim modulima
VRIJEME JE ZA OBNOVU LICENCE

Opustite se... imate duuugo vremena do prve obnove. Mailom ćemo vas podsjetiti kad je vrijeme za obnovu.

Više o obnovi licence

Najčešća pitanja

...o dodatnom modulu
Kako funkcionira dodatni modul? 

Dodatni modul možete pridružiti vašem osnovnom paketu u bilo kojem trenutku, kad vam zatreba. Dodatni modul ne funkcionira samostalno i veže se uz osnovni paket.

Kako naručiti neki dodatni modul? 

Ponudu za dodatni modul ili više njih možete zatražiti odmah pri naručivanju osnovnog paketa ili, ako vam tek naknadno zatreba, možete ga naknadno naručiti pozivom na 01 / 3535 252 ili mailom na info@raverus.hr. Dodatni moduli funkcioniraju unutar osnovnog paketa i vežu se uz trajanje glavne licence.

Kako se aktivira dodatni modul? 

Ako ste dodatni modul naručili odmah pri narudžbi osnovnog paketa, modul vam je odmah aktivan, a ako ste ga naručili naknadno, aktiviramo ga pri izdavanju računa pa je nakon zaprimljenog računa potrebno ponovno pokrenuti aplikaciju i aktivirani modul će vas čekati spreman za korištenje.

Ako imam paket BIZ50 i dodatni modul GDPR dokumentacija za stranke, što ono znači?

Uz dodatni modul GDPR dokumentacija za stranke moći ćete izraditi osnovnu GDPR dokumentaciju za svih 50 vaših stranaka.

Što ako imam eGDPR paket BIZ50, a samo 10 mojih stranaka želi da im izradim dokumentaciju?

Osnovni paketi vezani su uz pojedine dodatne module. To znači da uz osnovni paket BIZ50 ide i dodatni modul GDPR dokumentacija za stranke BIZ50 (do 50 stranaka). Tehnički je neizvedivo imati dodatni modul BIZ10, a paket BIZ50.

Nisam računovodstveni servis. Mogu li svejedno kupiti dodatni modul?

Dodatni modul GDPR dokumentacija za stranke smo osmislili isključivo za računovodstvene servise kako bi im izašli u susret sa zahtjevima njihovih stranki za izradom takve situacije. Dodatni modul nije namijenjen ostalim djelatnostima (odvjetnici, konzultanti...).

Najčešća pitanja

...o obnovi licence
Što dobivam obnovom licence? 

Obnovljenom odnosno aktivnom licencom omogućeno vam je daljnje korištenje aplikacije uz potpunu korisničku i tehničku podršku (telefon, email i neograničen broj spajanja putem TeamViewera). Pored toga, naš stručni tim vodi računa i o svim zakonskim promjenama stoga su vam s obnovljenom aktivnom licencom omogućene i sve zakonske, funkcionalne i tehničke nadogradnje.

Kada je obnova licence najpovoljnija?

Obnova licence najpovoljnija je neposredno prije njenog isteka po cijenama koje možete vidjeti u tablici s cijenama. Svim aktivnim korisnicima šaljemo podsjetnik emailom kako bi na vrijeme mogli obnoviti svoju licencu.

Što ako ne obnovim licencu na vrijeme?

Ako ste propustili obnoviti licencu prije njenog isteka, po nešto većoj cijeni je možete obnoviti i tijekom sljedeća dva mjeseca od isteka. Ako ste i u tom periodu propustili obnoviti licencu, možete je obnoviti godinu dana od isteka po punoj cijeni obnove. Ako prođe cijela kalendarska godina u kojoj se licenca nije obnovila, licenca se ponovno kupuje po trenutno važećem cjeniku.

Imam samo jedan jednostavan upit, a licenca mi je istekla. Mogu li kontaktirati podršku? 

Naš tim podrške kvalitetno brine o gotovo 4.000 korisnika, a kako bismo sačuvali tu kvalitetu, tehničku i korisničku podršku pružamo isključivo aktivnim korisnicima. Prije bilo kakvog (telefonskog ili email) upita upućenog podršci, isteklu licencu potrebno je obnoviti.

Možemo li raditi u aplikaciji i nakon isteka licence? 

Po isteku licence, aplikacija će vam se prebaciti u demo verziju što znači da ćete aplikaciju moći otvoriti, ali na njoj će biti primjenjena sva ograničenja koja su primjenjena u demo verziji (više o ograničenjima demo verzije). Aplikaciju sa svim funkcionalnostima mogu koristiti samo aktivni korisnici.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,