Skratite si put...

Najčešća pitanja tehničke prirode
Koliko traje instalacija?

Uobičajeno vrijeme trajanja instalacije je dvadesetak minuta, ali uvijek je dobro znati da vrijeme instalacije ovisi i o vašem operativnom sustavu, mogućim pozadinskim ažuriranjima i brzini internetske veze.

Može li mi netko iz vašeg tima instalirati aplikaciju?

Naravno! Naša korisnička i tehnička podrška rado će vam pomoći pri instalaciji aplikacije. Termini za instalaciju dogovaraju se unaprijed i nastojimo se vremenski prilagoditi svakom korisniku. Netko od kolega iz tehničke podrške spojit će se na vaše računalo putem udaljenog pristupa i pomoći vam!

Kupili smo novo računalo i sad trebamo prebaciti i aplikaciju

Dakle, trebate reinstalaciju na novo računalo. To vam može napraviti vaš informatičar (ali samo ako dobro zna što radi, svakako mu naglasite da nije dovoljno samo prebaciti mapu aplikacije, nego se treba prebaciti i baza podataka, a na starom računalu je potrebno obrisati korisnika aplikacije) ili, ono što je nama draža opcija, reinstalaciju vam možemo napraviti mi. Termini za reinstalaciju dogovaraju se unaprijed pa nam javite kada namjeravate prebaciti sve na novo računalo da vam odmah možemo rezervirati termin.

Kako registriramo/licenciramo demo verziju?

Pokrenite aplikaciju, kliknite na Registriraj licencu i upišite svoj Master Email i Master PIN. U iduća 2 koraka provjerite jesu li ispravno upisani vaši podaci. Upišite ime i prezime korisnika koji će koristiti aplikaciju, odaberite zaporku kojom ćete ulaziti u aplikaciju i kliknite na Kraj.

Zaboravili smo zaporku za ulazak u aplikaciju. Što sad?

Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje, upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN) i odaberite korisnika za kojeg želite promijeniti zaporku. Dva puta upišite novu zaporku i potvrdite odabir nove zaporke.

Kako možemo promijeniti ime i prezime korisnika aplikacije?

Prijavite se u aplikaciju na računalu na kojem je registrirana licenca za korisnika čije ime i prezime želite promijeniti i kliknite na Licenca. U prozoru koji će se otvoriti kliknite na Obriši korisnika pa na U redu. Nakon toga ponovno pokrenite aplikaciju, registrirajte ju svojim master podacima, upišite novo ime i prezime i odaberite zaporku.

Za aplikacije Evidencija rada i FisOffice Desktop: Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje i upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN). Odaberite korisnika čije ime i prezime želite promijeniti, stavite kvačicu uz opciju da tog korisnika želite obrisati iz licence i u idućem koraku potvrdite brisanje korisnika. Nakon toga ponovno pokrenite aplikaciju, registrirajte ju svojim master podacima i upišite ime i prezime novog korisnika.

Možemo li aplikaciju koristiti na više računala?

FisOffice Desktop je moguće koristiti na više računala uz paket TOTAL i dodatne korisničke licence. Više informacija o cijenama dodatnih licenci možete pronaći u najčešćim pitanjima.

Ostaje li nam izgled računa postavljen u demo verziji isti i nakon registracije licence?

Naravno! Svi podaci koje ste unijeli u demo verziji ostaju vam i u licenciranoj verziji, od naziva tvrtke, preko poslovnog prostora i naplatnog uređaja, do stavki koje određuju izgled računa (podnožje, logo, itd.). Jedino što će biti potrebno napraviti prije izdavanja pravih računa je obrisati probne račune kako bi slijed računa bio u skladu s pravim stanjem.

Kupili smo dodatni modul e-račun. Kako ga aktiviramo?

Nakon što dobijete obavijest o aktivaciji dodatnog modula, ponovno pokrenite aplikaciju FisOffice kako bi se učitala informacija da sada imate dodatni modul. U aplikaciji kliknite na E-računi. Upišite IBAN svojeg poslovnog računa i naziv banke. Provjerite svoju adresu, upišite poštanski broj i kliknite na Dalje. Upišite naziv certifikata kojim ćete potpisivati svoje e-račune i njegovu lozinku i u zadnjem koraku potvrdite aktivaciju dodatnog modula.

OD FINE SMO DOBILI REFERENTNI BROJ I AKTIVACIJSKI KOD ZA PREUZIMANJE CERTIFIKATA. MOŽETE LI NAM POMOĆI S PREUZIMANJEM I UVOZOM CERTIFIKATA?

Svim našim aktivnim korisnicima pomažemo s preuzimanjem i uvozom certifikata u FisOffice Desktop. Certifikat preuzmite i učitajte sami prema našim uputama ili nam se javite.

Pokušali smo postaviti logo na vrh računa, ali nam je očito prevelik. Koje bi trebale biti njegove dimenzije?

Logo bi trebao biti u .png ili .gif formatu veličine otprilike 300x169 piksela (odmaknut od ruba nekih 10px). Ako vam i nakon toga ne sjedne na pravo mjesto ili se rastegnuo, pošaljite nam ga mailom pa ćemo vam ga prilagoditi.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,