Kliknite na Računi kako biste otvorili popis računa i nakon toga s početka alatne trake odaberite Dodaj. Otvorit će se prozor za izradu računa. Odaberite poslovni prostor i naplatni uređaj, način plaćanja i operatera koji izdaje račun. Nakon toga unesite ili povucite iz kataloga barem jednu stavku i spremite račun.
Obvezni elementi računa su broj računa (broj računa u slijedu, oznaka poslovnog prostora i oznaka naplatnog uređaja), datum izdavanja, podaci o izdavatelju (naziv, adresa i OIB), datum isporuke, način plaćanja, oznaka operatera i barem jedna stavka.
Podaci o klijentu nisu obvezan element računa, ali su potrebni ako klijent želi iskoristiti račun za odbitak PDV-a (tzv. R1 račun). Po potrebi upišite podatke o klijentu ili ih
povucite iz adresara klijenata. Ako želite, kliknite na karticu Napomene kako biste dodali napomenu i nakon toga spremite račun. Ako se radi o fiskalnom računu (tj. ako je način plaćanja bilo koji drugi osim transakcijskog) fiskalizirajte račun. Ispišite račun ili ga spremite u PDF kako biste ga klijentu poslali mailom.
IZRADU RAČUNA MOŽETE UBRZATI DODAVANJEM KLIJENATA U ADRESAR, DODAVANJEM STAVKI U KATALOG I DEFINIRANJEM NAPOMENA UNAPRIJED.