Skratite si put...

Najčešća pitanja tehničke prirode
Koliko traje instalacija?

Uobičajeno vrijeme trajanja instalacije je dvadesetak minuta, ali uvijek je dobro znati da vrijeme instalacije ovisi i o vašem operativnom sustavu, mogućim pozadinskim ažuriranjima i brzini internetske veze.

Može li mi netko iz vašeg tima instalirati aplikaciju?

Naravno! Naša korisnička i tehnička podrška rado će vam pomoći pri instalaciji aplikacije. Termini za instalaciju dogovaraju se unaprijed i nastojimo se vremenski prilagoditi svakom korisniku. Netko od kolega iz tehničke podrške spojit će se na vaše računalo putem udaljenog pristupa i pomoći vam!

Kupili smo novo računalo i sad trebamo prebaciti i aplikaciju

Dakle, trebate reinstalaciju na novo računalo. To vam može napraviti vaš informatičar (ali samo ako dobro zna što radi, svakako mu naglasite da nije dovoljno samo prebaciti mapu aplikacije, nego se treba prebaciti i baza podataka, a na starom računalu je potrebno obrisati korisnika aplikacije) ili, ono što je nama draža opcija, reinstalaciju vam možemo napraviti mi. Termini za reinstalaciju dogovaraju se unaprijed pa nam javite kada namjeravate prebaciti sve na novo računalo da vam odmah možemo rezervirati termin.

Kako registriramo/licenciramo demo verziju?

Pokrenite aplikaciju, kliknite na Registriraj licencu i upišite svoj Master Email i Master PIN. U iduća 2 koraka provjerite jesu li ispravno upisani vaši podaci. Upišite ime i prezime korisnika koji će koristiti aplikaciju, odaberite zaporku kojom ćete ulaziti u aplikaciju i kliknite na Kraj.

Zaboravili smo zaporku za ulazak u aplikaciju. Što sad?

Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje, upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN) i odaberite korisnika za kojeg želite promijeniti zaporku. Dva puta upišite novu zaporku i potvrdite odabir nove zaporke.

Kako možemo promijeniti ime i prezime korisnika aplikacije?

Prijavite se u aplikaciju na računalu na kojem je registrirana licenca za korisnika čije ime i prezime želite promijeniti i kliknite na Licenca. U prozoru koji će se otvoriti kliknite na Obriši korisnika pa na U redu. Nakon toga ponovno pokrenite aplikaciju, registrirajte ju svojim master podacima, upišite novo ime i prezime i odaberite zaporku.

Za aplikacije Evidencija rada i FisOffice Desktop: Pokrenite aplikaciju i kliknite na Zaboravljeni podaci za prijavu. U prozoru koji će se otvoriti, kliknite na Dalje i upišite svoje master podatke (Master Email i Master PIN). Odaberite korisnika čije ime i prezime želite promijeniti, stavite kvačicu uz opciju da tog korisnika želite obrisati iz licence i u idućem koraku potvrdite brisanje korisnika. Nakon toga ponovno pokrenite aplikaciju, registrirajte ju svojim master podacima i upišite ime i prezime novog korisnika.

Možemo li aplikaciju koristiti na više računala?

eSPNIFT je moguće koristiti na više računala uz paket BIZ50 (do 3 dodatne licence) ili uz paket BIZ PLUS (neograničen broj dodatnih licenci). Računala moraju biti umrežena jer se u tom slučaju jedno računalo ponaša kao server, a ostala su samo radne stanice. Više informacija o cijenama dodatnih licenci možete pronaći u najčešćim pitanjima, a za njihovu instalaciju vam stojimo na raspolaganju.

HOĆE LI NAM KOMITENTI KOJE SMO UNIJELI U DEMO VERZIJI OSTATI I NAKON ŠTO REGISTRIRAMO APLIKACIJU?

Naravno! Svi podaci koje ste unijeli u demo verziji ostat će vam i u licenciranoj verziji (i komitenti i izrađeni dokumenti).

MORAMO LI SVE PODATKE O STRANKAMA UNOSITI RUČNO?

Osnovne podatke o pravnim subjektima čiji podaci se nalaze u Sudskom registru možete povući iz Sudskog registra. Kada dodajete novu stranku koja je pravna osoba upišite OIB stranke i kliknite na Povuci podatke iz Sudskog registra. Time ćete popuniti osnovne podatke (naziv stranke, pravni oblik i primarnu djelatnost) i podatke o sjedištu aktualnim podacima iz Sudskog registra. U preostala polja unosite podatke o svojem poslovnom odnosu sa strankom i o načinu na koji ste identificirali stranku. Također, ako ste korisnik naše aplikacije BilješkeNET osnovne podatke o strankama možete uvesti iz nje.

STRUKOVNA KOMORA NAM JE PROPISALA INDIKATORE PO KOJIMA MORAMO RADITI DUBINSKU ANALIZU. KAKO IH MOŽEMO DODATI U APLIKACIJU?

Na sve zakonske promjene pazimo mi i uvijek ih implementiramo u aplikaciju u razumnom roku. Ako želite dodati nove indikatore u eSPNIFT, to možete napraviti u šifrarnicima. Kliknite na Postavke, i u izborniku s lijeve strane odaberite Šifrarnici. U prozoru koji će se otvoriti odaberite grupu indikatora u koju želite dodati novi indikator, odaberite Novi indikator, upišite indikator i stavite kvačicu u polje Odabran.

HTJELI BISMO MALO UREDITI DOKUMENTACIJU IZRAĐENU KROZ APLIKACIJU. MOŽEMO LI DOKUMENTE IZVESTI U WORDU?

Svi dokumenti napravljeni kroz aplikaciju se mogu urediti u samoj aplikaciji. Dokumentaciju je moguće ispisati i izvesti u PDF format.

GODINE ISKUSTVA
 
17
ZAVRŠENIH PROJEKATA
 
46
KORISNIKA NAŠIH
APLIKACIJA
4707
RAČUNALA S NAŠIM
RJEŠENJIMA
16757
,